07 januari 2010

Julkort hela året - vecka 1

Här kommer julkort nummer ett! Kul - vilken samling jag kommer att ha innan julen kommer detta år!
~
De mönstrade papperen är från Inkido
Rött cardstock
Stämplarna på framsidan är från magnolia
Charms från Pagoni
~
~
I detta hörn ryms det fem blommor med lite extra brun chalk, lurvgarn och gröna snurrade stjälkar.
~
~
På tomtedressens alla vita partier har jag gått fram med Stickles "frosted lace". Den är toppen till just pälskanter.
~
~
Mitten maskade jag med en dubbel postit-lapp och så stämplade jag runt med Versa Marks Watermark stamp pad och en fin stämpel från Kaisers set med flourishes clearstamps. Julhälsningen är från You Dos clearstamp set God jul. Båda seten har jag använt massor - de är så fina!
~
~
"Scraps" från tillverkningen av kortet har jag monterat på baksidan under mitt lilla sigill utskriven på datorn.
~
~
Nu ska jag kolla över "mina" kommande födelsedagar och se om det är grattiskort jag ska göra eller fortsätta med julkorten. Men INTE nu, nu är det sovadags!
~
Kramis från Clary
~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar