30 januari 2009

Stor scrapträff i Örnsköldsvik

Nu är det dags igen för en stor träff i Ö-vik med High coast scrap som arrangör. Jag var på träffen som var i oktober i fjol och det var en trevlig, stor (80 personer) och välarrangerad träff. Det kommer även att finnas scrapaffärer där som säljer hela helgen. Ett riktigt paradis för oss pysseltokiga. Nu har jag anmält mig och det ska bli så roligt.

På förra träffen gjorde jag en enkel och en dubbel LO och två kort. Här kommer ett av korten och den dubbla LOn.
Kortet gjorde jag på ca 30 minuter. Då var snirkeln klar och även motiven färglagda, bara att montera.
LOn tog lite längre tid och den är jag nöjd med. Jag fick faktiskt pris för den, jag kom på fjärde plats i en tävling med temat resa. Motivet är från New Zealand, när jag var på Artic center och för första gången såg pingviner i levande livet, och blå var de dessutom. Papperet köpte jag av Nettan på träffen som mamma och jag var på i Sundsvall i juni 2008 och innehåller just BLÅ pingviner.
Om man vill så kan läsa min resedagbok från New Zealand som finns på nätet. Det blev en HEL DEL inlägg och en MASSA BILDER.
Kramis på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar