17 januari 2009

Let´s dance istället för att scrappa

Jag blev sittande och tittade på Let´s dance i kväll istället för att sitta vid pysselbordet. Det var faktiskt ganska så trevligt det med, tittar inte på så mycket tv just nu. Sitter mest och gör pyssel av något slag på kvällarna och då lyssnar jag på böcker i min Mp3. Men så här en timma för sent för Scrapaddicteds utmaning är jag klar. Eftersom jag ändå inte skulle hinna med mig så satte jag på lite lack på LOn som måste torka innan jag fotar den och lägger upp den här.

I morgon (lördag) är det slalomdags om det är vettig temperatur och så ska vi gratta min bror som fyller år på söndag. På söndag ska jag och mamma åka på pysselträff hos vuxenskolan i Härnösand. Det ska bli trevligt att träffa alla pysselkompisar igen. Vi får väll se om jag gör nåt vettigt eller om jag får ont i händerna av att stämpla igen.

Kramis på er!

1 kommentar:

  1. Är nyfiken på vad du gjorde i söndags !! Stämplade du mycket ? Eller blev det någe extra snyggt ?
    Kram Margaretha

    SvaraRadera