30 juni 2012

Bröllopskort på beställning

*
Jag fick en beställning på ett bröllopskort via en kollega till Jon.
De gifter sig i dag.
GRATTIS!
Med kortet tänker jag delta i Midsommarcropen hos Svensk Scrapbooking.
*
Till kortet har jag använt vitt cardstock.
Mönsterpapper var Maja Designs “Crea Diem” “ Må du leva och växa”, ”Det skrivna består” och ”Förlåta”.
Jag har använt distress Ink och sotat nästa alla kanter (utom vissa vita) med black soot.
De punchar jag har använt är en stor rundel för hörn och Martha Stewart kantstans med hjärtan.
Jag har sytt en massa sömmar med maskin.
Stämpeln är digital. Kommer tyvärr inte ihåg var jag hittade den.
Den är utskriven på 300g akvarellpapper och färglagd med Tim Holtz distress markers.
Jag har även använt en massa stickles i olika färger och även glaze och halvpärlor.
*
 
*
De rosa magnoliablommorna är utskurna direkt ur papperet.
Datorn har hjälpt mej med namnen och datumet.
*

*
Blommor i olika nyanser spayade med Gimmer Mist "Pearl" som gör att allt skimrar så fint!
*

*
Hälsning till brudparet
*

*
Mitt sigill på baksidan kortet.
*

*
Scrappar vidare!
Clary
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar