30 juni 2012

Två studenter

Den 7 och 8 juni var det stora dagar för två unga män i släkten.
De har jobbat sig genom tre år på gymnasiet och har gjort det bra dessutom.
Det tåldes att fira!
Jag gjorde förminskade te-ljuskort till dem och i boxen stoppades inte ljus utan pengar.
Gult och blått är färgerna till studenten.
Mönsterpapperet kommer jag inte ihåg var jag hittade.
Stämplarna och diesen är Magnolias.
Stämplarna har jag målat på 300 grams akvarellpapper med Tim Holtz distressmarkers.
Mycket stickles i olika färger och lack är använt.
*

*
Bokryggen
*

*
Baksidan på kortet med mitt sigill och bandet som man knyter ihop kortet med.
*

*
Insidan på Christoffers kort.
*

*
Insidan på Kims kort.
*

*
Kim på sin student dag!
*

*
Grattis igen båda två!
Clary
*
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. är detta nåt ,am kan beställa??
    pris isåfall??
    kristina Gnuttan6@hotmail.com

    SvaraRadera