11 september 2010

Bröllopskort på beställning

I maj fick jag beställning på ett bröllopskort av en kollega på mitt jobb. Jag som aldrig har gjort något bröllopskort innan. Spännande. Jag var i samma veva på scrapträff i Härnösand och fick se ett kort som Helén Johansson hade gjort som inspirerade mej massor.
~
Tyvärr så dokumenterade jag inte vilken sorts papper det är på kortet jag gjorde. Brudparet är dock från hÄnglar och stÄnglar.
~
~
Pärlbandet runt hjärtat är fastsytt för hand, kallorna kommer sig av att bruden hade kallor i sin brudbukett.
~
~
Insidan
~
~
Min personliga stämpel.
~
~
Kortet uppställt på bordet.
~
~
Beställaren blev mycket nöjd med kortet!
~
Kramisar Clary
~

1 kommentar:

  1. Hejhej!
    Va kul att se vem det är som gjort detta kort! Det var nämligen min kusin Johanna som gifte sig och var mottagare och så snubblar jag över det på din blog!
    Hur som helst, jag älskar detta kort det är jättefint!!! Mvh SofiaH

    SvaraRadera