16 januari 2010

Julkort hela året v 3 tillika bidrag till januaris skisstävling hos Nettan

Här kommer ett nytt julkort igen. Det är det tredje detta år! Denna gång valde jag att följa en skiss jag hittade hos Nettan på Scrapbooking4you! Den tävlingen räcker hela januari ut.
~
Här kommer materiallistan:
~
Möntrat papper
Kaisercraft: Grandiose – ”The Lourve” och ”Vienna”
~
Enfärgat papper
Kvistpapper
Kortbas vitt akvarellpapper
~
Stämpel
Magnolias Tilda 2008 (jul tror jag)
You Do´s clerastamp “God jul”
Eget sigill från Inkywings
God jul stämpel (okänd)
~
Övrigt: pinekvistar, två olika rosor, blomma, blad, rinestones, halvpärlor, lurvgarn, glitterlim, chalk och Gelly roll penna färg 700 (bara glitter)
~
~
En hög av blommor och blader etc.
~
~
Lilla Tilda
~
~
Jag gjorde en "mask" i mitten av papperet nedan så inte stämpel kom på hela. Stämplade en ram med tipp tapp stamplar.
~
~
Baksidan av kortet med mitt sigill.
~
~
Under veckan som kommer ska jag jobba mycket - åker tidigt kommer hem sent. Tvivlar på att jag hinner med något skapande överhuvudtaget! Men men vi får se.
~
Ha det gott!
~
Kramis Clary
~

1 kommentar:

  1. Vilka fina blad,kvistar..ja hela kortet är fint som vanligt !!

    SvaraRadera