22 november 2008

Pysselträff i Härnösand i morgon!

Nu håller jag som bäst på att räkna ut vad jag ska göra i morgon på träffen. Detta för att jag inte ska behöva ta med mig hela pysselrummet till Härnösand. Dessutom är Nettan där i morgon så det blir extra roligt. Har lagt in en order som hon tar med sig ner med 10 % rabatt på sedan kan man ju handla lite under dagen med. Jippi. Nettan har så mycket fina saker och en toppenfin service. Min plan för morgondagen är att, iallafall börja på några chokladaskar som jag ska ge till mina barns lärare som en liten julgåva. Det är materialet till dem jag ska ta med mig! Plus att jag ska ta med mig lite akvarellpapper och albumblad att stämpla på om några har roliga stämplar med sig.

Hoppas att jag har lite bilder att dela med mig av i morgon!

Kramis
Clary

1 kommentar:

  1. Ser fram emot bilder från ditt pysslande.
    Kram syrran !

    SvaraRadera