24 november 2008

Söndagens stämplande

Jag tycker mycket om Magnolias stämplar. Under söndagen på Härnösands pysselträff hittade jag en hel del både magnolia, hÄnglar och StÄnglar, Tomas och annat att stämpla upp. Jag kan säga att min stämpeldyna snart är slut. Här är hälften av min uppstämplade hög.



I går satt jag och färglade lite under tiden jag tittade på Mankel på TV i går. Jag hann fyra motiv iallafall.

Tilda med Julemössa från magnolia, visst är hon fin!



Mösskanten och toffsen är "målad" med Stickles (glitterlim) och sedan lackad med Glaze. Knapparna är färglagda gula sedan lackade med Glaze.



Tomten delar ut julklappar


Med glitterlim blir det extra fint!


Kolla speciellt på glasögonen.

Jag ska ha dessa stämplar på chokladaskarna som jag ska ge barnens lärare. Det blir nog fint.
Nu ska jag måla vidare.
Kramis

2 kommentarer:

  1. Du kan göra mycket fint nu ser jag !! Vilket sorts papper stämplar du på ?

    SvaraRadera
  2. Hallå Clary! Jättefin blogg du har! Glad att du fotade pappershögen och inte oss andra på träffen, he he! En del skulle säkert ha svårt att förstå vår stämpeldyrkan! Visst färglägger du med akvarell? Hur som helst är det superfint! Ha´re
    Helén med Tomas och Magnolia :)

    SvaraRadera