13 november 2008

Pyssel och blogg

I söndags var jag och mamma till Ö-vik och pysslade med ett 25 - tal andra pysslare. Roligt var det. Hela gänget (som alla är medlemmar i High Coast Scrap) blev bjudna på 2*fika och 1*julbord och 1* julklapp med nio 12*12 papper, två band självhäftande platta pärlor vaddenuheter och även en stämpel med tillhörande EZ-mount-bit. Det ni! Julbord i förskott var inte dumt det heller

Jag gjorde dekorationer till två stycken tändsticksaskar, det var min insats på träffen. När jag kom hem gjorde jag en minnesbok till en vän som har gått bort.

Jag har även fortsatt med mina skissaskars lock. Bitarna är tillskurna iallafall.

Mina barns farfars fru fyllde år i dag och hon fick ett fint stämplat kort med posten. Har även tre (3) till att gratulera i dag, en av våra hundar, min brors fru och min sambos yngsta kusin. Snacka om att de har gaddat ihop sig.

Jag kommer att lägga ut bilder på alla sakerna bara livet hinner i kapp mig. Just nu är det mycket jobb och lite annat.

I dag har jag snickrat ihop en blogg till min svärmors butik Garn, väv och inplock. Det var lite kul.

Kram

1 kommentar:

  1. Hej där syster, ja hitta till din blogg. Mycket fint du gör, jag har gjort lite men jag har gett bort det. Dumt nog tog jag inge kort.Ja är ju oxå en liten nattuggla när jag orkar, och då blir det roliga saker gjort.
    Kram Maggan

    SvaraRadera