02 november 2008

Nystart på bloggandet

Här har det varit mycket tyst under en lång tid. Men nu ska det bli ändring på det.

I dag har jag städat mitt pysselställe, jag vill inte säga att det är ett pysselhörna för det är större än så. Det är så härligt när det är fint och jag kan börja med nya pyssel eller kanske nygamla. Är lite lur på att delta i en julmarknad men jag vet inte om jag hinner få ihop så mycket material som man borde ha till en sådan. Skulle vilja prova men... livet består ju av en del annat än pyssel.

Just nu har jag skrivit ut en massa olika skisser till kort och LOs, ska göra en fin låda till dem på bokbinderiet på måndag. Det är så bra med skisser om inspirationen skulle tryta.

Annars så målar jag mest stämplade motiv just nu. Är så roligt!

Här är en av mina favoritstämplar från magnolia på ett kort till en kär vän som fyllde år förra månaden.

Här är ett annat kort som jag gav till en annan vän som fyllde 80 år denna månad. Stämplen är även den magnolia. Huset har jag ritat själv.

Måste även visa ett kort som jag gjorde till en av mina barns kusiner. Stämpeln är från panduro, jag har dock ersatt de stämplade snörena till ballongerna med scrappers floss, en liten kul effekt. Texten är utskuren med min Craft Robo.

Nu ska jag återgå till stämpelmålningen.
Sköt om dej

Clary

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar