21 juni 2009

Ettårs kort

Mina tjejers yngsta kusin fyllde ett år i dag. Till honom gjorde jag ett kort i grönt, blått och rosa. Hittade ett så gulligt papper från Heidi grace design som hade de färgerna. Till det hade jag grön och blå CS. Jag målade en matchande hÄngelpojke som sitter på ett paket men jag klippte bort paketet och satte den fina grabben på ett grönt band med vita prickar istället. "HUGO 1 ÅR" skar jag ut med min Craft Robo. Jag dekorerade med knappar i blått och grönt. Jag nöp ut små tags som jag skrev ettårsdatumet på.
~
~
Nedan syns det att vissa saker sitter på distanskuddar.
~
~
Runt den fina lilla pojken drog jag med Distress ink i färgern Old paper vilket jag tycker är en trevlig effekt. Grattis skrev jag runt hela den större ovalen som jag monterade pojken på.
~
~
Utsidan inspirerade mej till doodlingen på insidan.
~
~
Mitt lilla bomärke.
~

~
Nu är det bara åtta arbetsdagar kvar!
~
Kramis Clary
-

1 kommentar:

  1. Råkade komma in på din blogg, riktigt fina kort du gör!! // Michaela

    http://scrappgrynet.blogspot.com

    SvaraRadera