05 juni 2009

Journaling jar till mamma på morsdag

Till mordag gav jag min mamma en Jornaling jar. Det är en burk med en massa frågor i om intressen, hobbysar, barndom, skolgång och en massa annat. Söker man på det på nätet får man en massa träffar och vissa har till och med frågor man kan få låna. Toppen. Man skiver ut frågorna på datorn, skär ut dom och stoppar dom i en burk som man dekorerar fint, till den måste man ha en anteckningsbok att skriva alla svaren i. Jag har tillverkat boken från början, skurit ut sidorna och pärmarna och dekorerat dem med fint papper, bundit in den med min "bind it al" maskin. Så gjorde jag även ett tillhörande morsdagskort i samma färger.
-

-
Nu får vi se hur det går med mamma och skrivandet. MM kan stå för en massa olika saker, Mamma Momma, Mammas Minnen, Mina Memoarer eller något åt det hållet.
-
Kramis och ha en fin kväll!

1 kommentar:

  1. Joo, du pysselsyster du är riktigt duktig du !!! Väldigt fin färgkombination.

    SvaraRadera