21 mars 2009

Pysselhelgens alster

Här nedan kommer de alster som jag fick till under den fantastikska pysselhelgen i Örnsköldsvik. Nedan är en LO som är skapat av det kit som vi fick till en utmaning i helgen men denna utamaning var att ha 3 av varje av 3 olika saker. Man fick ha mer eller mindre av olika saker också, huvudsaken var att 3*3 var med.

Nedan ser ni bl a Nettans underbara rosor lite uppblingade och ett hänge från Pagoni.

Lovis och hennes kompisar



Denna Vår-LO är inte klar ännu men det var så långt jag hann på söndagen. Den var med i en utmaning där man skulle inspireras av en styvmorsviol. Jag tog igen färgerna i krokusarna nedan. Passade utmärkt tycker jag. På det tomma utrymmet nedan ska jag fylla på med ord om min kärlek till våren. Den bästa av alla årstider.

Runt två av siderna har jag fäst spets med häftapparat. Jag fick guld/koppar-färgade klammer som passade så bra av min scrapkompis Petra. Det gick en hel meter spets till de två sidorna.
Älskade krokusar!!!!!!!!
Nu är det bara en månad kvar tills vi möts igen.

Denna utmaning var en skiss. Jag gjorde ett kort med en stämpel från Hänglar. Blommorna gjorde jag med min nya retro-blomma stans från Brunkulla. De blev fina. Jag har sytt runt med guldtråd samtidigt som jag har satt fast lurvigt garn som heter tindra. Blomman har fått dekoration av var sin knapp och en charm från Pagoni.
Snyggblommorna. Har även köpt två retroblommor i mindre storlek.

Här är mitt bomärke. Det är en datorutskriven elips med en fin magnolia-stämpel i och lite papper som jag har använt på framsidan. Perfekt att göra av med lite scraps.



Ja inte blev det mycket gjort men det var en toppenrolig helg. Desto mera pratat och shoppat. Man får grym inspiration av dessa träffar. De är energisprutor.

Nu ska jag ta itu med ett beställningskort jag har fått till en liten Anton som ska döpas. De ska vara ett mappkort och det ska gå i blått och brunt. Vi får se vad jag hittar på.

Kramis från Clary

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar