15 mars 2009

Nu är det slut på pysselträffen =(

Nu är jag hemma igen efter en härlig helg! Det är så roligt att träffa alla människor som har samma intresse som vad man själv har. Det är inte helt fel heller att ha fri tillgång till fyra scrapaffärer när färgerna på det egna papperet inte matschar fotona. Jag har tillbringat helgen tillsammans med Petra och Monica. Tack för trevligt sällskap tjejer!!! Helgens resultat blev ett kort och två Los - ja jag är sen i starten. Har inte fotat ännu men ska göra det.

Jag fick en träff med storasyster Maggan i dag när hon kom till skolan för att titta vad vi hade för oss. Jag försöker jobba för att hon ska komma med på nästa träff. Jag hoppas att jag lyckades!!

Med en titt i almanackan så upptäckte jag att jag inte har en enda kvällsaktivitet på hela långa veckan vilket är toppen eftersom jag har två beställningskort och ett privat kort att göra. Det ska bli så skönt med fria kvällar gjorda för scrapping!

I tre veckor frammåt ska jag ha elevens val i bild på mellanstadiet under ett dubbelpass på fredagar. Gissa vad jag har planerat att göra med dem!!!!!! Jo scrappa och korta förståss. Jag ska planera till veckan ordentligt och det ska bli så kul att se vad ungdommar mellan 11-13år kan göra i scrapväg!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan raka vägen till sängen. Jag är lite sliten efter att bara ha sovit ca 4-5 timmar per natt i två nätter. Vem har tid att sova när man är på PYSSELTRÄFF??????

2 kommentarer:

  1. Kul att träffas, jo jag ska nog försöka att va med på en scrapträff nästa gång det är i Ö-vik!Det va så kul att se va mycke fint ni gjort!

    SvaraRadera
  2. Hej och tack för i helgen. Jag hade så trevliga dagar med dig och alla andra. Lycka till med planeringen för elevens val. Förresten, jag hade inget "elevens val" på "min tid"... Kan man komma????

    SvaraRadera