07 maj 2012

Dopkort på beställning

I helgen har jag "snickrat" på ett dopkort som jag har fått beställning på. Det är superkul! Och så många frågor sedan. Vilket/vilka motiv, vilka färger, vilka dekorationer, vilket bling, vilket, vilket.....
Stämpelmotiven blev så klart Magnolior (närmare bestämt fyra st, färgen rosa och lite blommor och lite bling i lämplig nyans. Jag har nog inte gjort ett kort med så stor stämplat motiv förut (tror jag - det börjar ju bli några kort nu). Mycket körande med vagabonden blev det med. Diesen var förstås Magnolias!  =)
Jag platsar även i en av Mollys scrapbookings utmaningar såg jag när jag var dit in och kollade. Det är en favoritaffär det där! Mycket fina saker och rekordsnabba leveranser!
Jag ska fota och lägga ut men inte ännu på ett tag. Mottagaren har ju inte fått det ännu!
*
Scraphälsningar från Clary

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar