25 januari 2011

Grattisbokmärke

Hejsan!
~
Jag är med i en födelsedagshälsningsswaplista (vilket långt ord). Vi skickar födelsdagshälsningar till varandra när vi fyller år. Detta är det tredje jag skickar. De andra har jag inte lagt ut ännu.
~
När jag fyllde år i oktober förra året fick jag tre fina kort och en tag av medlemmarna i denna swap. Detta med tagen tyckte jag var jättekul eftersom jag använder den som bokmärke nu. Jag har saknat ett vettigt bokmärke ganska länge så jag blev jätteglad.
~
De två sista hälsningarna jag har skickat har varit tags. Detta är alltså den sista av dem.
~
~
Jag försöker att göra den ganska så platt så man ska kunna ha den i en bok. Det är inte så lätt för mej eftersom jag gärna "far iväg" med en massa blommor och så.
~
Jag har embossat grattis på en tag som är en magnolia die. Det är embossat med lite brunt och mest guld. På den har jag även stämplat runt kanten med en prickstämpel ur "Grunge flourish Hearts" från Stempleglede. Den finns hon Brunkullorna. Jag trädde garn med små toffsar på i de små hålen i dien. De två stora formerna är en spellbinderdie.
~
"Handgjord av" är en Vilda stamps som heter "Klocka handgjord av". Jag har friserat den lite så den blev helt rund. Jag har distressat alla kanter med en brun distress. Kommer inte ihåg vilken.
~
~
Rosen har jag mistat med med en rosa mist från Mollys månadskit. Den är rosa och väldigt täckande och GLITTRIG!
~
~
På baksidan eller kanske framsidan, jag vet inte, har har vi en magnoliaflicka som är målade med fabercastellpennor. Här är mina.
~
Även här är kanterna stämplade med prickstämpeln från Stempelglede och distressade.
~
~
Runt kanter och lite här och där har jag ritat med min glitterpenna. Det är en penna som endast ritar silverglitter. Den är bra, lätthanterlig och funkar alltid.
~
Jag har även ritat med en vit penna lite här och var.
~ ~
Längst upp har jag satt en öljett med en massa band och garn i. Dessa har jag knutit och satt en rosa, söt liten säkerhetsnål från Mollys adventskalender på. På den har jag satt två fina charms från Pagoni.
~
Ha det så bra!
Kramar Clary
~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar