31 januari 2011

The wall of fame

Eftersom jag fick fast jobb på min skola under hösten så får jag vara med i "The wall of fame". Det är en vägg med foton på alla som jobbar inom skolan finns med från lärare till vaktmästaren. Den väggen är placerad i entrén direkt när man kommer in på mitt jobb.
~
Fotot har vi själv dekorerat så det är många stilar där. Jag gjorde förstås scrapstil på mitt men eftersom det ska plastas in så måste jag göra det ganska så platt. Men jag måste ändå ha några detaljer som "sticker ut".
~
~
Nätet som är över hela bakgrunden finns hos Nettan. Punchen till kvisten finns hos Scraphuset i Ö-vik.
~
~
Ett gammalt bibelblad finns med, blommor och en massa stickles. Så även chalks förstås.
~

~
Under fotot kom det till en skylt mitt namn och lärare.
~
Nu finns jag på "The wall of fame" =)
~
Kramar Clary
~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar