31 januari 2011

Födelsedagshälsning till Lotta

Nu har jag gått i omvänd ordning på födelsedagshälsningsswapen. Tre hälsningar har jag skickat och den sista visade jag först och den första sist. Detta var min grattishälsning till Lotta som fyller år i november. Jag gjorde ett stafflikort till henne. Har för mej att hon gillar dom! =)
~
Så här ser kortet ut innan man stället upp det. Stafflikort är praktiskta eftersom de går att skicka med post, de tar ingen större plats än ett vanligt kort.
~
~
Så här ser det ut utfält.
~
På detta kort har jag fått med en massa små textstämplar som jag tycker är så kul. De kommer från Magnolia och Inkywings.
~
Tyvärr har jag inte noterat var papperna kommer från. Man kan inte vara så noga hela tiden. =)
~
~
Lotta har jag vevat ut i ett av Tim Holt´s alfabeten. Det är fint och lagom i storleken tycker jag. Sedan har jag dekorerat med min penna som bara skriver glitter och så blingstenar.
~
~
En hög med blommor. Den stora rosen har jag sprayat med en mängd olika glimmer mist, tre olika bruna om jag inte missminner mej. De andra har fått smaka på distresser.
~
Kakservetten har även den fått antal lager med glimmermist.
~
~
Så här ser kortet ut i profil.
~
~
Mitt bomärke som finns längst bak på kortet.
~
~
Kramar på er!
Clary
~

2 kommentarer:

  1. Å så himla fint kort!

    SvaraRadera
  2. Det var så fint! Det står vackert här på min hylla! // Kram Lotta

    SvaraRadera