21 mars 2010

Layout från scrapträffen i Ö-vik tillika bidrag till utmaning hos Stellas

Här kommer en LO jag gjorde på Scrapträffen i Ö-vik. Den är tillverkad av det kitet som vi köpte där uppe. Jag gjorde den som ett bidrag till Stellas utmaning denna vecka.
~
På LO finns Lovis och bild på när hon blåste ut ljuset på tårtan när hon fyllde 6 år. Då blev hon en stor tjej som skulle börja i förskoleklassen. Ett stort steg. Nu är hon nio år på det tionde.
~
Materiallista.
~
Mönsterpapper
Websterpages
~
Enfärgat
Gult och grönt
~
Stämpel
Kaiser scrapbook
~
Band, Rhinestones, rosor, blommor, glitterlim, spets, Glossy accent, Rubons, brads
~
Fågleburen nedanför fotona och blomman plus kvisten är konturskurna från papperet och fotona är instuckna i jacket som blir.
~
~
Här är en liten närbild på blommorna som sitter på LO´n även de var med i kitet. Nyckeln och låstet är brads. Vattendropparna är glossyaccent.
~
~
Det var allt för i dag. Nu är jag trött men nöjd efter helgens samvaro med likasinnade. Highcoast scrap är verkligen superduktiga på att arrangera träffar. De tänker på allt och de är förberedda så det sjunger om det. Ett rent nöje att vara hos ER!
~
Kramisar från Clary

1 kommentar:

  1. Grattis till andraplatsen!!!!!!!!! Du är ju helt otrolig, jag borde prova på att tävla lite på nätet, jag har ju varit med en gång och vunnit en gång...Dumt att sluta! Tack för senast, vad trevligt vi hade i Övik, måtte det bli oktober snart! Kram Petra

    SvaraRadera