14 mars 2010

Julkort hela året v 8 tillika bidrag till scraphusets marsutmaning

Jag ligger lite efter med julkorten. Har ju bestämt att jag ska göra ett varje vecka men vissa veckor är det mera att göra än andra så då blir det dåligt med julkort. Ja ja - här kommer iallafall ett för vecka 8. Jag har gjort det utifrån Scraphusets marsutmaning som var en skiss.
~
Materiallista julkort v 8
~
Mönstrat papper
Kaiser scrapbook “Deck the halls - holly”
Inkido ett papper som jag inte vet vad det heter =(
~
Enfärgat papper
Albumblad, rött
~
Stämpel
Magnolia (granar och Tilda)
God jul (vet inte märke)
Inkidos ”Stor kram……”
Eget sigill från Inkywings
~
Övrigt: Ros, pinekvist, rhinestones, glitterlim, diamond glaze, penna gelly roll nr 700, chalks, spets, tyll.
~ ~
Närbild på Tilda med glaze, glitterlim och rhinestones överallt.
~
~
Insidan med en fin stämpel från Inkido.
~
~
Mitt sigill från Inkywings embossat med vitt.
~
~
Kramis Clary
~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar