16 december 2009

Vill så mycket men hinner så lite

Nu närmar sig julen med stormsteg verkligen. Eftersom jag jobbar heltid denna vecka på min "gamla" skola så hinner jag inte med allt som jag vill göra. Men men... Det blir nog jul ändå.
~
Här är dock en glimt av kortet till Nettans utmaning om att skapa ett Nyårskort och inte använda rött eller grönt. Har sytt på kortet med en massa silvertråd. Det blev riktigt dekorativt tycker jag. Kortet saknar ännu en baksida så det är inte riktigt klart.
~
Denna Tilda från Magnolia är ur det senaste prenumerationspaketet från dom. En riktig nyårspingla som slår klackarna i taket. Hon är målad med Faber Castell polycromospennor och luktfri förtunning. Rosen är rosa inte röd. =) Längst ner på klänningen har jag sytt på genomskinliga små pärlor längs kanten.
~
~
På blommorna nedan har jag sprayat silver ganska så tjockt. Så i mitten är det en pärlhatt med en liten brads i. De vilar på en bädd av fyrdubbelt tyll.
~
~
Nu väntar sängen och jobb i morgon!
~
Kram Clary

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar