16 december 2009

ATCkort med temat vinter

Alla som kom på träffen hos SV i Kramfors hade möjlighet att göra ett (eller flera) ATC kort med temat vinter så skulle vi byta dessa på träffen. Eftersom vi bara var hälften som hade hunnat med att göra våra kort så bestämde vi oss att skjuta bytandet till den träff som kommer att vara i januari så resten av deltagarna får vara med, även dom. Jag gör alltid dubbeluppsättning så att jag ska ha ett exempel kvar sedan.
~
Här är mina bidrag till bytet. På kortet med pojken och spaden är stämplarna ihopmaskade. Det ryker garnrök ur skorstenen, pojken har garnssnö på spaden. Snöflingorna är embossade. Jag har även duttat ringar med matchande distresser runt stjärnorna.
~
~
Små sötningarna.
Det är så kul att göra ATC kort men de tenderar att ta för lång tid (som allt annat som jag tar mej för).
~
Nu ska jag fortsätta att scrappa och kolla på film på min kära dator.
~
Kramis Clary

2 kommentarer:

  1. Hallå! nog har jag saknat dig här. Men förstår att du har fult upp. ATC är lika fina som alltid. God Jul på dig // Lotta

    SvaraRadera