29 december 2009

Söta små tändsticksaskar med ljus

Senare åren har jag försökt att göra någon lite sak till mina barns lärare som present till jul och sommarlov. I år dekorerade jag mellanstorleken på tändstickaskar, satte ett långt band under ovansidan på asken som jag sedan använde till att knyta ihop dem med ljus.
~
~
De små bilderna har jag tagit från ett mönstrat papper från Graphic 45. De passade precis till denna storleken på askar. Stämpeln "julkramar" kommer från ett jättefint set från "You Do" köpt på colorama i Kramfors.
~
~
Jag paketerade de färdiga presenterna i var sin cellofanpåse och knöt även på en god jul ettikett även den från setet. Slog i en öljett och knöt fast den i påsen med samma band som på asken. Tjejerna fick själva skriva sin hälsning på ettiketten.
~
Kramis Clary



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar