16 juli 2009

Magnoliabilder och knappbutiken

Jag har varit till Magnolias fysiska butik i Borås. Där fanns det stämplar vill jag lova! På bordet nedan var det stämplar tätt, tätt tillsammns i fack - fulla långbordet plus att det hängde på väggen till höger. På mitten på det långa bordet var det även fina exempel på kort man kan göra av stämplarna. Inspirationen flödar!
~
~
Här fanns även papper i långa rader och en massa dekorationer förståss.
~
~
För två dagar sedan satt jag och monterade alla stämplarna som fick följa med mig hem! Det blev en liten hög! Ser du de små tjejerna, brunte och en blomswirl längst ner på bilden. Det är minisar, SUPERSÖTA. Nu är det bara att pyssla! Jag har en tjej i familjen som fyller sju på lördag till veckan så det passar ju bra det!
~
~
Jag, Lovis (på bild nedan) och Tina var in på en spännande butik i Götborg förra veckan. Jag har skrivit om den i ett tidigare inlägg. Det är knappar i hela butiken. Jag bad om lov att få fota och som referens ställde jag Lovis mitt i bilden. Det är knappar fulla väggarna och det fortsätter långt till höger på samma sätt. Sedan finns det även affischställningar som man bläddrar i men med knappar förståss. Häftigt!
~
~
Nu håller jag på att stämpla upp för fullt. Inte nog med att jag handlade en massa stämplar i Borås så kom ju även Magnolias kvartalspaket precis innan jag for till Stockholm så jag har massor att stämpla. Jippi!
~
Stor kramis Clary

2 kommentarer:

  1. Hej där vilka fina stämplar, julkulan vore ju bra att ha till Jul du...så det blir nog lite jobb till dig....för jag vill nog ha flera av dom där fina stämplarna....jösses vilka knappar det var....Kram Maggan

    SvaraRadera
  2. härligt med hav av stämplar o knappar, Vad ligger de i pris i respektive butik? Var i borås finner man butiken & var o vad heter den i göteborg? tack på förhand.

    SvaraRadera