11 juli 2009

Besök på Magnolia och andra scrapbutiker

Hallå!
~
Jag har besökt Magnolia i Borås! Det var så spännande! Snacka om att de har stämplar i långa banor, så nu har jag utökat min samling ganska mycket! De har som sagt vansinnigt med stämplar men även papper och andra dekorationer. Jag handlade några cardstock men det var stämplarna jag var ute efter.
~
Nu är jag i Göteborg och här hittade jag fyra butiker med scrapmaterial, det var Format (webbutiken är stängd men man kan titta ändå), In-Ex och Arkivet och så panduro såklart.
~
När jag kommer hem ska jag lägga upp lite bilder från magnolia och en knappbutik som jag hittade i Göteborg. De knappar som de inte har är inte värda att ha. Här är text om butiken som jag hittade på e sida om udda butiker i Gtb: Knapp-Carlsson Här finns knappar, band, sytråd, spetsar och brodyrer. Affären grundades 1910 och har funnits i samma lokal sen runt 1915. Den nuvarande inredningen är dock från 1945. Kyrkogatan 34.
~
Ha det gott - Igelkott!
Clary

1 kommentar:

  1. Det ska bli kul att se dina bilder !!!!! Hoppas ni får ha bra väder så ni får njuta av resandet.
    Kram Maggan

    SvaraRadera