25 februari 2009

Lord of the rings

När jag var på Nya Zeeland så tog jag mer än 5000 bilder. Eftersom jag gillar blommor och djur så är det många bilder på dessa. Resan tog jag ensam så för att få någon bild med mig själv på fick jag be människor till höger och vänster. Dessa bilder togs av en busschaufför på vägen till Hanmer springs. En spännande resa!!!!! Här nere på strandbanken är delar av Sagan om ringen filmade. Häftigt att ha fått vara på samma ställe som denna fantastiska film är filmad!


Texten har jag tagit från min egen resedagbok på nätet. Jag har tagit ut all text och gjort en spiralbunden bok av den. Det är roligt att friska upp minnet med att läsa delar ur den.



Detaljbild med pärlband som jag har sytt fast med sytråd. Även bling som jag har limmat fast en och en.


Jag har så många bilder som jag vill scrapa från denna resa. Mycket fina blommor, djur och natur. Jag handlade även en del papper och dekorationer som jag köpte där på andra sidan planeten som jag vill använda. Men när ska man ha tid.......
Ja ja, på måndagkväll på SV ska jag då pyssla en del, kanske inte med dessa foton men....... Det blir roligt det.
Kramis

2 kommentarer:

  1. Ojojoj så produktiv du är! Hur hinner du o orkar med allt? Och så fint sedan! Jag är så stolt över dig :-) Kram Mooooooo!

    SvaraRadera
  2. Jag har ju varit dålig att skriva här, så jag skriver lite extra nu istället. Sitter här o jobbar/leker om vart annat. Snart ska jag gå ut o träna lite slalom. Puss!

    SvaraRadera