25 februari 2009

Samlad kollektion av bokmärken

I september 2008 gjorde jag en hel del med bokmärken. Det var jätteroligt att göra dessa. De är mer eller mindre lika varandra men det finns ändå någon eller några skillnader mellan dem.
Dekorerade med tillmesta dels magnoliaflickor. Texterna är utskrivna på min laserskrivare här hemma.


Apan Otto nedan blev jag extra förtjust i!



Tänkvärt ordspråk!





Ljuvliga magnoliaflickor!
På bokmärket längst till höger sitter Tilda på en mur, här har jag skurit ut varje tegelsten för sig och sotat på varje kant innan jag limmade fast dem! Fint blev det.
Jag rekommenderar verkligen att göra bokmärken. Ta lite överblivna papper och kör igång!
Tillykke!

1 kommentar:

  1. Hallå clary! Jättefina bokmärken, synd att du inte är med i helgen så du kan visa dom.. Du får ha det så bra på "storträffen"!
    / Helén

    SvaraRadera