17 maj 2009

Litet öppningsbart kort

På fredagkväll gjorde jag ett öppningsbart kort till en tjej som fyllde 13 år i lördags. Jag ville ha ett kort med en liten ficka som skylle rymma ett kvitto på refill till hennes mobiltelefon och då blev det så här.
-
-
Den söta grodan och texten är faktiskt från ett mönstrat papper. Blomman är i tre lager och lite pimpad med glitter penna och iriserande EP på rosen.
--
Här syns det hur litet kortet är om man tittar på innehållet som är ett litet vikt kvitto.
-
-
Här är baksidan. En hälsning från hela familjen.
-
-
Jag vet inte vad jag har gjort för fel idag men fotona är inte så bra som de annars brukar vara. Jag ber om ursäkt för det.

Jag har fått två beställningskort på studenter. Roligt! Nu ska jag börja titta på material till dom och sedan är det sovadags eftersom jag jobbar heltid igen. Just nu jobbar jag en bit bort och får köra bil i 35 minuter enkel resa varje dag. Det är jättetröttsamt!!!
-
Kramis på er

2 kommentarer:

  1. Vilket gulligt litet kort, jag gillar blomman. Ska bli kul att få se dina studentkort !!

    SvaraRadera
  2. Fina fisken fröken!

    SvaraRadera