10 maj 2009

Påsktag till en påskblomma

-
Under påskhelgen brukar familjen alltid hälsa på hos Maj-Britt som bor här i närheten. Det har blivit en tradition att vi brukar ha en liten blomma med oss dit och i år så tillverkade jag en tag som en påskhälsning som matchade blomman. Jag embossade lite gula fjärilar och tog en distressdyna som jag som jag suddade lite med runt fjärilen för att göra så att fjärilen kommer fram ordentligt. På löven på marken gjorde jag likadant.
-

-
Så här blev det när jag satte tagen i blomman, den passar riktigt bra där.
-
-
Jag återkommer med lite påsk-ATC senare.
KRAM
-

1 kommentar:

  1. Har du en sån fin kantstans med? Jag vill också ha nån sån, men hittar inte, surt...Jag har också börjat embossa mer nu, det blir ju superfint. Kramis Petra

    SvaraRadera