27 september 2009

Lägesrapport och träff på SV i Kramfors

Hallå på dej!
~
Nu börjar det bli mörkt ute på kvällarna. Då kan man med gott samvete krypa in till pysselbordet och skapa. Det är mysigt att pyssla tycket jag men det är mindre mysigt att det börjar bli mörkt redan före åtta på kvällen. Isch!
~
På pysselfronten har det varit lite lungt några dagar. Jag har jobbat hela helgen mest kommit hem, sovit och sedan jobbat igen. Det blir inget pysslat på det viset. Men i kväll har jag börjat på ett grattiskort till min snart 81 åriga kompis som bor ganska nära oss. En fantastik människa som är så pass till åren men klara allt själv där hemma. Snäll och gullig är hon dessutom. Det är alltid öppna famnen när vi kommer och hälsar på! Jag har gjort motivet till hennes kort med distresser. Tim Holtz visar en massa roliga sätt att använda dem på sin hemsida. Mitt kort kommer att gå i blått.
~
Den 1 oktober kl 18-21 har vi träff här i Kramfors på vuxenskolans lokaler. Det är på torsdag till veckan. Alla som vill komma och pyssla med oss är välkomna! Ta med eget pyssel och ett glatt humör. Anmäl först till mej på clary.ohlund[@]bredband.net och ta bort [ och ] innan du skickar så kommer det fram till mej.
~
Sedan den 17-18 oktober ska jag, mamma och min syster (släktträff) till storträffen som Highcoast scrap arrangerar. På plats kommer det att vara ca 100 pysslare, 4 scrapbutiker och en pärlbutik, JAMMY! Det kommer att bli SÅ KUL!
~
Nu ska jag återgå till kortandet!
~
KRAM på dej från Clary

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar