08 april 2009

Syfestival och beställningskort

O så mycket spännande saker det fanns på syfestivalen. Jag handlade mest snygga småa rosor i massor med färger, stämplar, embossingpulver, distressdynor, band med swirls på, Maja design och Inkidopapper, cardstock och en jätteretroblommapunch på ca 7 cm. Jag var rätt öm i baken när jag kom hem sent på lördagskvällen efter en tur från 04,45- 00,15.
-
Nu håller jag på förfullt med ett lila beställningskort. Jag fick Inkidos nya papper med Idas sommarsång på av Skapa Hobbys månadsprenumeration i mars. Helt underbara. Jag ska ha det klart tills i morgon så nu är det dags att göra något. Jag fotar det i morgon och lägger ut det till helgen!!!!!
-
Kramis på er!

1 kommentar:

  1. Det där lät inte helt fel, mycke grejer som du hittade. Glad Påsk på dig syster !!!

    SvaraRadera