27 mars 2011

Underbar helg på scrapträff!

De är så fantastiska på att arrangera scrapträffar i Highcoastcrap. De tänker på allt, allt flyter på och det är så roligt dessutom. I år var vi "All time high" i deltagarantal på träffen. Det var ca 150 pysslande, plus arrangörer och butikerna (som var 4 till antalet).

~

Men som vanligt hinner jag inte med så mycket under träffarna. Jag vill göra annat än att scrappa som t ex, handla, prata med scrapkompisar, titta på demos och delta i workshop, fika och handla. Det jag hann med denna gång var ett kort i lila. Det vann jag förstapriset i den utmaning jag var med i. =) Sedan gjorde jag två armband och började på ett tredje. Jag var även på workshop på att göra fina småböcker. Jag har min bokstomme klar men helt odekorerad. Ja det var det hela. MEN det var en fantastik helg med mina vänner! Tusen tack! Puss på er!

~

Nu är det 7 månader till nästa gång som är (eller iallafall brukar vara) i oktober.

~

Nu är det sovadags!!!

~

Clary

2 kommentarer:

  1. Va roligt det låter! Vart brukar den träffen vara i oktober? Kanske man kan åka på den! Soliga hälsningar Jessica D

    SvaraRadera
  2. Ja det var en riktig toppenhelg. Jag håller på fundera hur jag ska göra till hösten eftersom jag då har en liten bebis men som du skriver kan man ju åka för att prata med kompisar och kika och få inspiration och kanske skapa någon grej bara.... Eller så ska jag jobba lite på att få med mig maken och barnen......

    SvaraRadera