15 februari 2010

Julkort hela året v 7 tillika bidrag till Februaris utmaning hos Nettan

Här kommer ett till Julkort till samlingen.
Denna vecka har jag utgått från Nettans februariskiss och vänt på den lite.
~
Här kommer materiallistan
~
Materiallista: Julkort v 7
~
Mönstrat papper
Inkidos ”god jul röd” och ett till Inkido som jag inte har namnet på.
~
Enfärgat papper
Rött, Svart, Albumblad
~
Stämpel
Magnolia “Alva med blomma” från 2008
Clearstamps You Do God Jul
Eget sigill från Inkywings
~
Övrigt:
Rosor, Retroblommor, lurvgarn, glitterlim, distresser, vit penna, rhinestones, knyppelgarn, genomskinliga pärlor, God jul utskrivet från datorn och Diamond Glaze.
~
~
En rödkindad liten Alva.
~
~
En blomsterdekoration, det syns även att jag har sytt fast fyrdubbel knyppeltråd i silver med annan silvertråd tillsammans med genomskinliga pärlor.
~
~
Insidan med God Jul stämpeln från You Dos clerastamp kit. Jag tröttnar aldrig på den!
~
~
Mitt eget sigill på baksidan på julkortet. Pricken över I:et!
~
~
Det var veckans julkort! Nu har jag gjort 13,5% av årets julkort. Det ni!
~
Nu blir det en del jobb här i veckan med. Sedan är det scrapträff i Härnösand hos vuxenskolan på söndag. Alltid lika roligt. Här finns lite info, bla om de ATC-kort som vi kan göra och byta på söndag!
~
Ha det bäst!
Kramis Clary
~

3 kommentarer:

  1. Guud så duktig du är!! kram Annica

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är moster!

    SvaraRadera
  3. hej hej! det hhär låter nog dumt men, ja hade dig som lärare när jag var yngre och såg dig nu på facebook! så kände jag igen ditt efternamn och undrar om du hade en släkting som hette Mary öhlund som gick bort för en kortare tid sen? hon bodde i kramfors. hör gärna av dig om det skulle vara så till mig så kan ja förklara lättare min fråga lite mer privat! tack =) kockie_@hotmail.com
    mvh karin

    SvaraRadera