25 februari 2010

Träff i Härnösand

~
I söndags var det träff på vuxenskolan i Härnösand. Supertrevligt som vanligt! Frånsett allt pysslande var det även lite demonstrationer. Jag visade hur man gör superfina rosetter enkelt med rosettknytarhjäpmedlet som jag har länkat till i ett tidigare inlägg. Elisabeth visade hur man gör bla ATC-kortsbaksidor i datorn och även egna biljetter. Här är en länk till Härnöscraps hemsida och just februariträffen.
~
Förövrigt har det inte hänt något på scrapfronten denna vecka. Jag är efter med ett julkort, jag har även ett beställningskort jag ska ta itu med snart. Så fyller en släkting jämt här så nåt ska jag göra till henne med! Vad jag vet är jag ledig i helgen (kanske slalom beroende på vädret) så jag kanske hinner en del då. Vill så mycket - hinner så lite.
~
Trevlig helg på dej!
Kramis Clary
~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar